Народ не выдержал и сам заделывает ямы на дорогах

Народ не выдержал и сам заделывает ямы на дорогах

Эту картинку можно было наблюдать сегодня в Алексеево-Дружковке. Говорят, что это семья евангелийских христиан баптистов...

ТРУДАРМІЯ!!!

Азаров же казав: нехуй сидети, хапайте лапати и впяред!!!

Поднялись в том смысле, что подняли свои ж...ы от кресел перед экраноми, мониторами чего угодно и дело сделали..

А власти, конечно же, сволочи. Так можно заканчивать любой спитч. По типу "Сара та ещё потаскуха, а Серёжа - пьянь .... Стена рушится, кран течёт .... А власти, конечно же,сволочи" Это же очевидно

 

 

   Жалкое зрелище.....

   Вместо того, что бы подняться и дать в рыло местному самоуправлению, они работают за них.... Делают ИХ работу, идиоты.... Так им и надо.... Родились рабами и сдохнут рабъем. Поднялись они еб........

Доречі, як нам доповіли дружківські владники, вул. Свободи у Дружківці (Торецький), де відбувається дія, що на фото, - це є територія КОСТЯНТИНІВСЬКОГО району, Кіндратівської сільради, яку обслуговував Костянтинівський Райавтодор, якого вже немає.

Тобто всі питання до Костянтинівської Райдержадміністрації!!!

Пропоную, навіть вимагаю газету надати запит у РДА по цьому питанню!!!

Ответ на от Євген

Продолжая список:

"Нью Йоркс уикли" : "Дети в Украине строят дамбы и мосты"

"Таймс" : "Рабский труд детей в странах бышего СССР"

"Какой-то там  ивнинг" :  "Дети из концлагеря в Украине заделывают ядерный трубопровод"

"Новости по-техаски": "Дети в Украине маскируют ловушку на медведя" ...

А отец с детьми (помошники) решил всего-навсего заделать яму на дороге недалеко от своего двора

 

Пропоную на перше місце, або "коментар тиждня"!!!

 

Этот чудак в честной и конкурентной борьбе  против "Альткома",выиграл тендер на постройку автобанов в Донецкой области...Сразу приступил к работам с двумя субподрядными пацанами..... Гнатенко умиляется и плачет...Форму два все равно подпишут и откатятся копеечки в скроменый уголочек...

Глава Укравтодору, який йде на вибори, купив автомобіль за 2 млн гривень

Загальна сума річного доходу глави Укравтодору Володимира Демішкана за 2011 рік склала 5 мільйонів 276 тисяч гривень. Про це йдеться у його декларації про доходи, яку Демішкан подав до Центрвиборчкому. Як відомо він балотується у Верховну Раду по мажоритарному окрузі у Луганській області.

Із цієї суми 96 тисяч склала заробітна плата; 3 мільйони 502 тисячі – дивіденди, проценти; 1 мільйон 500 тисяч – дохід від відчуження рухомого та нерухомого майна; 177 тисяч – інші види доходів. Дохід членів його родини склав 242 тисячі – це дивіденди та проценти.

У власності Демішкана перебувають земельні ділянки площею 3 200, 1 700 та 9 300 квадратних метрів і садовий будинок площею 277 квадратних метрів.

У власності членів сім'ї Демішкана також перебуває земельна ділянка площею 10 тисяч 800 квадратних метрів, квартира площею 124 квадратні метри, садовий будинок площею 120 квадратних метрів.

Крім того, глава Укравтодору у 2011 році придбав автомобіль Audi-8 обсягом двигуна 6 300 кубічних сантиметрів, вартість якого стала 1 мільйон 900 тисяч гривень. У власності Демішкана також є Fiat з обсягом двигуна 3 тисячі кубічних сантиметрів 2010 року випуску.

Також у власності чиновника є катер з обсягом двигуна 5 700 кубічних сантиметрів 2008 року випуску. У власності родини Демішкана є трактор МТЗ-320 2011 року випуску.

Утриимання майна у 2011 році Демішкану обійшлося у 161 тисячу гривень, а членам його родини у 99 тисяч гривень.

На банківських рахунках глави Укравтодору є більше 17 мільйонів гривень, а у його родини – 1 мільйон 912 тисяч.

Як відомо, Володимир Демішкан був депутатом Верховної Ради від Партії регіонів і, після приходу до влади Віктора Януковича, був призначений главою Укравтодору.

Його сина Сергія обвинувачували в організації викрадення та жорстокого вбивства і він був засуджений до умовного терміну. Однак пізніше суд скасував цей вирок, а справа була відправлена на повторний розгляд.

Нагадаємо, кандидат у депутати від Партії регіонів по мажоритарному округу у Феодосії Юлія Льовочкіна задекларувала 7 земельних ділянок, 10 автомобілів і 50 млн грн у банку і в цінних паперах.

Президент Віктор Янукович заявляє, що цього року заробітна плата зросла на 15%, а більшість українців просто ще не відчули покращення життя в країні.

Про це він сказав 22 серпня, виступаючи на зборах господарського активу в Харківській області, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Ми маємо реальне зростання доходів людей, і на основі цього, звичайно, поліпшення життя. Але сьогодні переважна кількість населення цього поки не відчули, а чому? .. Тому що немає тривалого часу цього ... Ми тільки рік прожили, і ще поки люди не відчули ці економічні та соціальні фактори, які є в нашій державі", - сказав президент.

Він додав, що це говорить про те, що "нашу політику треба продовжувати".

Янукович зазначив також, що зростання зарплат і пенсій має базуватися на зростанні економіки.

"Реальне зростання економіки не може бути без інвестицій, а інвестиції підуть тільки в ті області, в яких вони реально можуть дати віддачу", - підкреслив Янукович.

Він зазначив, що для створення привабливих умов для інвестицій і формування довіри з боку інвесторів до держави необхідно реформувати податкову службу, модернізувати правоохоронну і судову систему, створити умови для детінізації економіки.

"Детінізація економіки відбуватиметься постійно, але поступово. Вигідно буде в найближчому майбутньому працювати прозоро, не працювати в тіні. Платити реальні податки і спокійно жити, і ми цього доб'ємося. Рівень корупції теж буде падати", - підкреслив Янукович.

Укравтодор: при нинішньому фінансуванні дороги відремонтують за 85 років

Якщо ремонт доріг фінансуватиметься на нинішньому рівні, то привести їх у належний стан можна буде лише за 85 років. Про це заявив радник голови Державної служби автомобільних доріг України Євген Прусенко.

«Із 176 тисяч кілометрів доріг загального користування торік було відремонтовано понад 2 тисячі кілометрів. Це трохи більше 1%. З такими темпами ми відремонтуємо дороги за 85 років», - зазначив Прусенко.

За його словами, необхідність у збільшенні обсягів таких робіт є цілком очевидною.«На цьому наголошує й уряд. Нам потрібно як мінімум ремонтувати щорічно доріг уп'ятеро більше - тобто, 10 тисяч кілометрів, а для цього потрібні ресурси», - зауважив радник голови Укравтодору.

Прусенко нагадав, що мережа доріг в Україні була сформована наприкінці 60-70 років минулого століття. «Вони не ремонтувалися в переважній більшості по 30-40 років. А це означає, що міжремонтний термін (12-15 років) пропущений три-чотири рази. І рік у рік інтенсивність руйнувань, особливо після зими, збільшується», - підкреслив він.

При цьому радник голови Укравтодору додав: «Якщо два роки тому кількість таких доріг державного значення становила 32%, то вже торік - 56%. І процес природного фізичного старіння дороги зупинити швидко не вдасться».

При цьому він заявив, що у2008 році після ремонту було відкрито рух на 92 км доріг, у 2010-му - 973 км, а торік - на 2007 км.

Нагадаємо, у травні цього року міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що для поліпшення всіх магістральних доріг у країні необхідно 8-10 років.