Укрзалізниця "кинула" донеччан та залишила без потяга на Харків

Printer Friendly, PDF & Email

У костянтинівських соціальних мережах зараз суцільне волання. Люди вражені, що Укрзализниця з 9 грудня припинила курсування потягу №787/788 Костянтинівка-Харків. Це був єдиний потяг, зручний для мешканців області (Костянтинівка-Дружківка-Краматорськ-Слов'янськ), студентів, людей, які працюють у Харкові та інших пасажирів.

“Перед Новорічними святами по всій Україні за всіма напрямками додають потяги, а в нас ЄДИНИЙ, СПОЛУЧЕННЯМ З ХАРКОВОМ, і той відмінили! Може в "Укрзалізниці" не вважають ці міста українськими?” - писали костянтинівці.

Заступник директора департаменту пасажирських перевезень в далекому сполученні Укрзалізниці О.Красноштан, який у 2016 році був ініціатором відкриття цього маршруту, пояснив, що рух поїзда 787/788 скасовано за пропозицією робочої групи громадського контролю «Укрзалізниці». Цей маршрут виявився таким, який невигідно утримувати, оскільки всього три вагони (а склад саме такий) не виправдовують витрати.

Найбільш типові відгуки:

А.Омельченко:

“Виходить так, що якась група якогось громадського контролю,про яку громадськість не чула, залишає мешканцям п'яти не дуже маленьких міст та прилеглих до них районів тільки автобусне сполучення та, як варіант, "мацковскій" автобус."Щиро" дякуємо за турботу. А ще цікаво,а поїзд до Франківська не збитковий, де білети дорожче, чим на літак?”.

Н.Шевченко:

“Як можна було на свята припинити курсування цього потяга? Хотіла з дитиною поїхати на вихідні, а Укрзалізниця зі своїми "послугами" унеможливлює це. Доведеться користуватися бла-бла-кар. Шкода... Все для людей”.

М.Шерстюк:

“Зверніть увагу, це єдиний зручний потяг для одноденної подорожі для жителів усієї північної Донеччини. Це надзвичайно важливий "студентський" потяг! За понад 3 роки що я їздив цим потягом, я спостерігаю ПОСТІЙНИЙ дефіцит квитків на цей потяг! Систематична нестача, і мене, як його регулярного користувача, казочки про 3 вагони абсолютно не задовольняють, адже я на 90% впевнений - будь у цьому потязі 5 вагонів - на них був би такий самий дефіцит - створений, як на мене, штучно. Окрім того у таку ожеледицю автобусом їхати просто небезпечно. Ну і на останок, автобус коштує 160 грн до Краматорська, скільки до Костянтинівки не знаю. Але ж чи не варто задуматись, може приватні автобусні компанії теж зацікавлені у скасуванні маршруту?”.

Е.Воскобойников:

“Збитки від перевезень на залізниці могли покривати місцеві громади з своїх бюджетів, як що кому такі перевезення потрібні. Переконуйте свої місцеві влади і все буде як ви хочете. Всю фінансову та економічну міць сьогодні передано на міста, тобто гроші сьогодні у місцевих бюджетах. Побажали більше грошей та влади на місця, все гаразд отримали такі гроші та більші можливості, тепер керуйте своїми місцевими депутатами, втлумачуйте їм, куди спрямовувати кошти своїх громад”.

Т.Бухаркова:

“Тож давайте масово телефонувати і скаржитись: Урядова лінія 1545; Укрзалізниця 0800 50 31 11”.

По матеріалах сайту Укрзалізниці та соцмереж.