Біла Церква – край самодостатніх людей

Printer Friendly, PDF & Email

Смачно по-домашньому!

Підприємство з відомою назвою “Маршалок” зустріло гостей смачним ароматом. Разом з власником підприємства – Вадимом Маршалком – гостей зустрічали його дружина Ольга (за сумісництвом – комерційний директор) і син Владислав (якого батько вважає достойним продовжувачем обраної справи). Приватне підприємство по виготовленню високоякісних продуктів харчування “Маршалок” було засноване у 1996 році. Ковбасні та м’ясні вироби, копченості, заморожені напівфабрикати, кондитерські та кулінарні вироби - вся продукція відповідає нормам як вітчизняних, так і європейських стандартів і виготовляється тільки з високоякісної, екологічночистої сировини.



Вадим Маршалок: “Не знаю, чи потрапить Україна в Європу, але ми зі своєю продукцією  там обов’язково будемо. А взагалі, наша основна мета – щоб споживачі були задоволені нами, а ми – задоволені тим, що робимо.”

Вареники, голубці, кордон-блю, люля кебаб, зрази, торти, пироги з маком, тістечка, весільні короваї - все зроблено професійно, якісно і смачно! Особливість виробництва полягає у тому, що головний акцент робиться на високу якість продукції: вся робота проводиться вручну, виробничий процес повністю контрольований. Основними споживачами продукції є мешканці Білої Церкви та Білоцерківського району, Києва, Київської, Житомирської, Черкаської та Вінницької областей. У перспективі заплановано розширення виробництва з подальшими поставками продукції за кордон.
Також гості мали змогу відвідати кондитерський цех “Маршалок”, а у смаці продукції переконатися під час святкового обіду, влаштованого у кафе “Експрес” на Привокзальній площі.
Культурну програму дня продовжив концерт органної та камерної музики, подарований журналістам місцевою виконавицею класики Тетяною Орловою. Після прогулянки святковим містом делегація (на запрошення Олександра Майданчика) відвідала концерт гурту “Фрістайл”. Закінчився день святковим застіллям у китайському ресторані “Золотий лев”.

“Ви щасливі, бо маєте такий скарб...”

Саме такими фразами забігали у висновках журналісти, прямуючи зранку третього дня перебування у Білій Церкві до парку “Олександрія”. На центральному вході до парку делегацію від ЗМІ зустрічав директор “Олександрії” Сергій Галкін, перший заступник міського голови Віктор Росоха, директор проекту “Парк “Олександрія” – смарагдова скарбниця України” Міжнародного благодійного фонду “Спадщина” Борис Делон.



Людмила Дригало, що була режисер масових заходів, стала “режисером” сімейного бізнесу, ввійшовши в трійку найбільших виробників напівфабрикатів. Мріяла стати першої, не підозрюючи, що вже стала нею!

Привітавши гостей келихами шампанського, господарі запропонували цікаву екскурсію, у ході якої гості дізнались про історію “Олександрії” та відвідали найвизначніші її місця. Спілкуючись з адміністрацією парку, журналісти цікавились матеріальним забезпеченням об’єкту, зокрема раціональним використанням виділених на розвиток парку коштів, проблемами збереження цінних порід флори, насадженої в “Олександрії”, моментами реконструкції водойм зони та заходами охорони правопорядку.
Логічним продовженням програми стало відвідування підприємства “Дригало”. Людмила Борисівна є Головою правління МБФ “Наша спадщина”, до того ж вона – успішний підприємець, справжня господиня і просто приємна жінка. “Коли бізнес має жіноче обличчя, це справляє колоритне враження, - зауважували журналісти. -  Адже одна справа – керувати на кухні, інша – підприємством середньої ланки бізнесу”.
До речі, продукцію вказаного виробника делегати знають добре – заморожені напівфабрикати реалізуються майже в усіх куточках України. “Живе” ж знайомство з ПП “Дригало” журналісти розпочали з самого ранку. Саме у “БіСмаку” – закладі швидкого харчування – вони мали змогу поснідати, тому до обіду вже мали смакові враження від пельменів і пиріжків.
Провівши екскурсію виробничими цехами заводу, Людмила Борисівна розповіла про історію створення сімейного бізнесу, про благодійні справи та виробничі перспективи на майбутнє. Зокрема було презентовано дві збірки дитячих робіт, спонсором видавництва яких стала саме Л. Дригало. Далі спілкування перейшло у святковий обід, який став заключним етапом акції.

Підводячи підсумки...

Аналізуючи  подію, можна зауважити, що подібні акції – це не просто моменти зустрічей сторін аудиторії. Журналіст і читач – дві ланки подання інформації, яка формує фон сприйняття оточуючого світу. Варто відзначити, що білоцерківська акція у такому форматі проводиться вперше – і для міста, і для Журфонду. Мабуть, вперше Біла Церква у лоні своєму приймала таку масштабну делегацію, яка уособила у своїх представниках усі куточки незалежної України – від Заходу до Сходу... Для спілки формат видався піонерським у географічному обсязі поїздки, адже досі акція орієнтувалась лише на міста обласного призначення.



День міста.

Щодо відгуків колег, вони були різними – бурхливими в емоціях і компетентними у питаннях, але ніяк не байдужими. Приємно відзначити, що географія друкованої інформації про місто на Росі тепер пошириться. До того ж кожен з журналістів повіз додому часточку родинного тепла – родини людей, гордо званих українці...
Велика подяка усім підприємствам та організаціям, які сприяли проведенню акції “Україна очима редактора” у Білій Церкві.  Окрема подяка місцевим засобам масової інформації, які були присутні на заходах акції і гідно представили білоцерківську галузь ЗМІ перед колегами.
Галіна Разпутько.