Маркетплейс Автопро розробив телеграм-бот для рішення проблем з логістикою

Порушена логістика — одна з головних проблем, що стала на заваді інтернет-торгівлі з перших днів війни в Україні. Коли мова йде про торгівлю запчастинами, на якій спеціалізується маркетплейс Автопро, справа приймає важкий оборот. Адже автозапчастини у будь-яких критичних обставинах конче потрібні, від їх наявності може залежати життя та безпека. Бот у телеграмі avtoproua_bot був створений саме для того, щоб забезпечити продажі запчастин по всій території України, включаючи фронтові та тимчасово окуповані.

Avtoproua_bot чи “Пошукач запчастин” почав працювати на початку березня — від ідеї до реалізації пройшов тиждень, за який технічні спеціалісти Автопро створили, протестували та запустили бот, а маркетологи повідомили про нього продавцям і покупцям з власної бази. Перших на маркетплейсі налічується близько п’яти тисяч — більше двох тисяч погодилися скористатися новим інструментом. Усі вони підключилися до регіональних каналів, за якими бот розподіляє заявки на купівлю запчастин. На даний момент більше всього продавців налічує київський канал, але є вони і у херсонському, луганському та донецькому. Тобто шанс знайти потрібне через «Пошукач запчастин» є всюди. І не тільки знайти, але і отримати, навіть якщо пошта не працює, адже заявку бачать продавці з того ж самого регіону.

За той час, що бот працює, в країні багато що змінилося. Поштові служби налагодили свою роботу, на більшості територій доставка працює, але продавці і покупці продовжують користуватися ботом від Автопро. Цей інструмент для регіональних продажів став альтернативним, зручним і безкоштовним засобом зв’язку між тими, у кого є запчастини, і тими, кому вони потрібні. Тому торгівля через нього іде навіть у глибокому тилу. Вирішивши нагальну проблему перших днів війни, бот від Автопро продовжує підтримувати торгівлю запчастинами у країні і має всі перспективи приносити користь і у мирний час, який обов’язково настане у найближчому майбутньому.